Sunshine

Hallå i värmen. Sjuukt fint väder idag ju! Jag vandrade fram och tillbaka från stan förut, så liiiite har jag i alla fall fått njuta av det!

Idag är jag faktiskt en aningen nervös inför tentan. Mest för att det är så mycket och jag inte har en aning om vad som kan tänkas dyka upp. Men jag kan det ganska bra tycker jag, så det kommer gå vägen!

Hur skönt ska de inte bli med tre (!) månaders sommarlov efter det!? Kommer bli grymt. Jag har dessvärre inget riktigt sommarjobb den här sommaren dock, men jag kommer ha fullt upp ändå. Måste få undan kalkyleringen som ligger i början på augusti, så dessvärre kommer jag att behöva spendera en stor del av sommaren med näsan i dem fantastiska böckerna... Suck. Som tur är så kan jag sitta i solen samtidigt ;)

Jag kan inte riktigt fatta hur snabbt tiden har gått de här senaste månaderna. Det är redan juni, vilket också innebär att det är cirkus en månad kvar till Grekland! Ah! Vart tusan har tiden försvunnit?

Tänkte avsluta med att visa mitt senaste inköp:


Långkjol från La Redoute. Fick hem den idag. Hur skön som helst i materialet! Dock är den ganska så genomskinlig, vilket verkligen var synd. Får försöka hitta ett par neutrala trosor att ha under. Bra köp! Den kommer användas flitigt i sommar!

xo

Kommentarer
Postat av: Morsan

Det kommer att gå finfint, men jag håller självklart tummarna!

2011-05-31 @ 19:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0