Jag är en festis

Hallå i solskenet!

Helt underbart väder idag. Liiite blåsigt kanske men jag klagar inte!

Idag var jag och T förbi polisen för att fixa nya pass. Jag visste att mitt gick ut i maj, men det visade sig gälla i fyra dagar till fast det var inga problem. Vi kände att det är bättre att fixa med allt det nu och inte riskera att det blir försenat av köer och grejer mitt i semestertider. Skulle inte kännas så roligt om vi skulle stå där på flygpassen utan gilltiga pass. Bättre att vara ute i god tid! När vi kom dit låg dock systemet nere (?) så vi vandrade bort till Pastaköket för lunch innan vi gick tillbaka. Jag älskar pasta.

Nu sitter jag och ska ta tag i immaterialrätten och försöka vara lite förberedd inför seminariet i morgon. Upptäckte dock att hon vill att vi ska analysera ett fall som jag inte kan få tag på utanför skolans datorer. Smart, verkligen. Nä, jag sätter mig nog i solen och läser i boken i stället. Sjukt intressant är det för övrigt. Handlar om upphovsrätt och sådant!

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0