Defying gravity

Oj, det blev visst lite långt mellan inläggen här! Det har liksom inte hänt speciellt mycket värt att skriva om.

Idag börjar jag med intensivpluggandet till tentan i marknadsrätt den förste juni (vilket inte kommer hjälpa antalet inlägg här..). Har varit superduktig och gjort upp ett schema med tider och avsnitt att gå igenom varje dag. Jag tycker att produktiviteten har varit bättre än på länge idag faktiskt! I morgon blir det lite sisådär, för jag ska först till frisören för putsning på förmiddagen och sedan är det föreläsning på eftermiddagen. Jag får se till att utnyttja tiden som spenderas på bussen med att läsaläsaläsa helt enkelt.

Åh älskar solen.

Var för övrigt och såg Pirates 4 i fredags. Bra film. Överförväntan faktiskt.

Nu ska jag läsa ett kapitel till innan jag lägger ner för dagen!

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0