When I grow up

Okej, jag har som synes haft en liten bloggtorka den senaste tiden. Mest för att det faktiskt inte hänt speciellt mycket utöver det vanliga.

Har haft föreläsningar och inlämningar etc precis som vanligt, och det flyter på bra. Tempot i den här kursen är något högre än i den förra, men vi kommer inte att ha någon tenta så det är bara inlämningar. Det ska nog gå bra. Kursen, precis som den innan, är inriktad mot marknadsföring och det är så roligt! Jag har upptäckt att det kanske är ett ämne jag skulle jobba inom så småningom? Fast, vi har ju inte kommit till inköpskursen än så...

Något annat då? Har fått in lite shopping de senaste dagarna. Nu har jag bunkrat upp med trosor, bhar och strumpor, vilket f.ö måste vara det absolut tråkigaste att köpa! Nu behöver jag iaf inte göra det på tag.

Kan man säga att våren är här nu? Jag har börjat med converse och bytt till en betydligt mindre jacka, så JA säger jag! Idag har jag haft jättemycket vårkänslor och det har luktat så gott ute. Det blåste halv storm här igår, vilket verkligen var synd för hade det inte gjort det hade det varit den perfekta vårdagen.

En annan sak jag kan berätta är att T har gått och köpt en ny TV. 46 tum, 3D och helt enorm! Det är såklart en grym bild och stor skillnad från vår förra (32 tum så det är lite skillnad i vardagsrummet..). Vi har hittills fyra 3D-filmer, bland annat Alice in Wonderland! Vi var och såg den i 3D på bio, så det ska bli kul att kunna se den på det viset hemma. Den är ju så braaa!

Tja, det var väl det hela. Jag ska vara lite bättre på att uppdatera i veckan!

xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bravo! Men jag saknar en bild på fingret. ;-)

2011-03-06 @ 18:29:29
Postat av: Emmelie

Ja men så bra, då kommer jag o stefan på filmkväll!! :D hehe

2011-03-06 @ 22:37:49
URL: http://emmelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0