Tonight

Okej, jag har insett att jag har en fruktansvärt tråkig blogg. Nu har jag ju inte det mest intressanta livet heller, så det kan ju ha något med det att göra, haha. Därför funderar jag på om jag kanske skulle bild-blogga lite mer, skulle det vara något? Vet inte riktigt än om jag kommer att klara av det, men jag ska försöka. Inte varje dag, men betydligt mer i alla fall. Jag tycker ju att det är roligt att fota (och jag har tappat det lite, vilket gör att detta skulle vara en bra idé på många sätt) och nu har jag photoshop på datorn igen så då blir det lättare.

Som sagt, jag ska ge det ett försök. Se om jag klara av att hålla det uppe haha.

Förhoppningsvis kan jag starta i morgon!

xo

Kommentarer
Postat av: Emma

Fler fina egobilder åt folket!

2011-03-31 @ 16:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0