Soundtrack

Jag har precis varit och hämtat ur mina Easytone-skor, och de är grymt snygga! Jag har gått runt i dem lite här hemma nu (en kvart högst) och visst känns det lite. Speciellt i låren. Det står att de belastar 28 % rumpa, 11 % lår och 11 % vader, men jag känner i princip bara av det i låren. Kanske måste använda dem regelbundet för att märka mer.

Jag ska i alla fall försöka vara duktig och använda dem lite varje dag. Ibland kanske jag har på mig dem i skolan, ibland bara hemma. Excited!

Ikväll kommer mina päron upp hit på middag. Kommer att bli mys. Det är inget annat planerat idag. Nu ska vi ta en vända med dammsugaren etc. vilket känns synd då solen skiner så fint, men men.

xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi ser fram emot dammfria golv, god mat och en dotter med träningsvärk!

Hälsningar från äpplet och päronet

2011-03-26 @ 13:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0