Sky battle

Det är söndag och solen skiner! Hur härligt är inte det! Snön är ju mer eller mindre borta också. Igår var det hur skönt som helst ute, vilket det ser ut att vara idag också men jag har inte varit ute än.

Igår hade vi ju som sagt vänner över på middag. Supertrevligt! Vi bjöd på en grym pasta med fläskfilé och mozzarella och grejer. Mums! Till efterrätt blev det cheesecake och sedan lite film. T och jag sa det att vi måste börja bjuda över folk mer, det är ju så trevligt.

Idag finns det inget speciellt planerat. Slappa lite. Förmodligen blir det en promenad i det fina vädret snart.

Veckan som kommer är intensiv i början för att sedan bli mycket lugnare. I morgon ska vi förbereda en presentation av den rapport vi suttit med den senaste tiden, till seminariumet på tisdag morgon. På tisdageftermiddag har jag och Sofi sedan ett till seminarium med redovisning som vi missade förra gången. Det är den intensiva delen. Sedan är det ledigt onsdag och torsdag, och på fredag eftermiddag börjar vi en ny kurs.

Nu ska jag klä på mig och gå en promenix!

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0