Popular

Jaha så var det söndag igen. Varför ska helgen alltid gå så fort? Jag som inte ens gjort speciellt mycket. Igår bjöds det på middag hos Tobias päron, och sedan blev det Melodifestival och Ben&Jerry hemma i soffan. Det var så roligt för T var uppriktigt nervös över vem som skulle vinna. Hela säsongen har han hejat på Danny, men nu tror jag att han börjat tröttna lite på den låten (48 "In the club..." förekommer i låten...) så han spam-röstade på Saade. Allt för att inte The Moniker skulle vinna! Är sjukt nöjd över att han inte vann, tanken på att skicka ett baltiskt barnprogram lockade aldrig mig.

Nu sitter jag och dricker kaffe och leker lite i Photoshop. Gud vad jag har saknat att ha det programmet på datorn! Livet blir så mycket enklare.

Kommande veckan är relativt lugn. I morgon är det föreläsning och något case hela dagen. Så ser även halva tisdagen ut, och resterande del ska vi sitta och skriva klart vår rapport. Jag tycker att vi har en väldigt bra grund i vår grupp just nu, så det som behöver göras nu är bara att skriva ihop allt. Vi hade en intervju på The Body Shop i torsdags som gick jättebra, så den delen ska kopplas ihop med teoridelen som vi redan skrivit. Jag tror det kommer bli jättebra!

La ju upp en bild på Midas häromdagen, så här är en på Luna;



xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötnos! (Luna alltså!)

2011-03-13 @ 14:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0