I am a vulcano

Det har varit en mycket trevlig helg!

I lördags var ju som sagt päronen (och äpplet?) här på middag. Det bjöds på mumsig italiensk pasta och så en päronpaj till efterrätt. Blev hur gått som helst! Efter maten blev det lite TP (trivial pursuit) på playstationet, och självklart vann jag och Tob! Kan ha varit så att vi vann en gång var, minns inte riktigt...

Idag har det varit dubbelpass med marknadsrätt. Det är ett ämne jag tycker är väldigt intressant, dock är det liite svårt att greppa. Det är lagtext vi pratar om, och den är ju inte direkt skriven på "normalsvenska". Så det är väldigt mycket begrepp och ord att lära in, men som sagt tycker jag att det är intressant så det kommer nog gå vägen!

Sitter just nu och tittar på Trinny&Susannah stylar om Sverige. Dessa två är ju lite galna och sjukt härliga. Extra kul är det att MIKAs Makeup Academy är inblandade! Det är dem som står för sminkningarna på alla som stylas om.  Vilket bra forum för dem!

I morgon är det helt tomt i schemat. Tänkte passa på att ta lite sovmorgon och ett träningspass!

xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Konstigt, jag har ett helt annat minne av vem som vann ... ;-)

2011-03-29 @ 08:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0