Alive

En dag som denna önskar jag att vi hade en möblerad balkong. Hur nice vore det inte att kunna sitta där ute med en kopp kaffe och sola näsan? Very nice. Tycker det är synd att jag inte får fräknar, det är så fint med solfräknar.

Tänkte ställa mig med min brun-utan-solspray om en liten stund. Jag känner mig verkligen genomskinlig, så lite extra färg vore inte fel. Jag har upptäckt att min foundation, som är i den ljusaste nyansen, är lite för mörk. Då är det illa. Det känns också lite onödigt att gå och köpa en ny (den börjar även ta slut), för tanken är ju att bli brun i sommar!

Nä, nu ska jag fixa i ordning mig lite och traska in till stan för att hämta ut kurslitteratur (yay...)

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0