Lipstick

Sommarlov!

Skrev ju som sagt sista tentan för det här läsåret (kalken räknas inte) igår! Den var grymt mycket svårare än vad jag trodde dock. Jag hoppas att det gick bra ändå. Det kan ha gått åt båda hållen, men jag är nöjd med min insats i alla fall.

Sommarlovets första dag spenderas med storstädning. Kanske inte det roligaste, men jag har nästan sett fram emot att städa. Vi har inte hunnit med det ordentligt på ett tag så det har sett hemskt ut här. Jag har varit duktig och organiserat mina hyllor i badrummet och torkat av hela badrummet. Tog en halvtimme att bara skrubba i duschen haha. Det är skönt att det blir gjort ordentligt. Det som är kvar nu är att dammsuga och torka golven överallt men det lämnar jag till T haha.

Resten av helgen ska vi vara kattvakter åt siw&lasses katter och sen på söndag åker vi till Kalmar. Jeppe har ju bal på måndag och det tänker jag inte missa!

Nä, nu får jag nog ta och hjälpa till lite...

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0