Your love is a song

God morgon!

Var uppe med tuppen idag. Blir tyvärr så då jag har tre tentor de närmaste tre veckorna... Två omtentor och en "vanlig". Känns sådär. Omtentorna ska inte vara några problem, men sen ligger det en kalkyleringstenta mittemellan som inte alls känns bra. Har inte kunnat fokusera på den, så jag tror att jag kommer gå dit, kolla hur tentan är upplagd och sen gå. Vet inte när omtentan ligger, men de två första kurserna på vårterminen (som börjar om två veckor) kommer vi inte skriva tentor i. Skönt!

Vad som händer annars idag är att jag ska vakta posten, och hoppas att mitt laptop-fodral ramlar in! Får gå runt med datorn i ett örngott för tillfället, och det ser lite roligt ut. Det nya beställde jag från spreadshirt.se, så det är "specialdesignat".

Midas <3
Midas övervakar.


Nu ska jag återgå till mina böcker! Yay...


xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är du säker på att du inte ska ha den i ett påslakan? ;-)

2011-01-06 @ 15:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0