The Flood

Vilken rolig kväll!

Var ju som sagt hemma hos Agnes igår. Vi lagade lite mat och gosade med kissarna (aaaahsöta), sen drog vi hem till Mikaela en stund. Efter lite mingel där blev det tillslut Harrys om var både roligt och inte så roligt.

Agnes och jag tryckte in oss bland alla på det lilla dansgolvet och hade skitroligt! Dock var det helt sjukt vad folk tafsade och höll på. Fruktansvärt jobbigt och sånt pisses me off. Jag har aldrig varit med om något liknanade. Jag tappade tillslut räkningen över hur många gånger jag blev nypt i rumpan..

I kväll blir det en mysig hemmakväll. Ska bli så skönt att bara käka lite gott och dega i soffan framför en film.

Nu funderar jag på att ställa mig och baka en päronpaj. Grymt sugen på det, för den är ju så god!

xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hihi, det var nära att jag skrev mitt alias och min blogg som avsändare - är van att kommentera lite mer anonymt på andra bloggar ;-)

Jag har varit i salongen hela dagen och håller på att måla nya displayer samt rensar ut en massa lack. Intresserad innan det hamnar i bloppisen?

Päronpaj - mmm. Här blir det nog chokladpraliner!

2011-01-29 @ 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0