Swim

Hallåå.

Det är vår ute! Eller ja, i princip i alla fall. Snön smälter bort, och det luktar verkligen vår ute. Mysmys. Jag upptäckte dock igår att båda mina höst/vinterskor läcker in. Det är ju verkligen suveränt så här i snösmältningstider... Är det någon som vet om det här vädret kommer hålla i sig ett tag, eller kommer det blir svinkallt och snö igen?

Jag beställde föresten en massa reakläder från La Redoute i fredags och fick precis reda på att kjolen är försenad och kommer tidigast 10e februari! Irriterande som sjutton. Fast huvudsaken är väl att den dyker upp överhuvudtaget antar jag. Det känns ju riktigt bra förövrigt när man beställer kläder och det står; Erhållen rabatt 1027kr. Då har man ju tjänat in en massa pengar ;)

I morgon ska jag först till frisören (YAY; jag älskar verkligen att gå till frisören. Det är så himla mysigt, och man känner sig så fräsch efteråt), och sedan är det kursstart för Service Management. Schemat ser väldigt bra ut, och vi kommer inte att ha någon tenta, utan seminarium. Känns super, för nu kommer jag att ha tid att träna också. Så snart studiepengarna har rullat in ska jag införskaffa ett mycket efterlängtat träningskort!

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0