shine a light

God morgon people.

Utanför mitt fönster snöar det. Jag måste erkänna att jag är fruuuktansvärt trött på det här vädret. Jag älskar verkligen vinter, men den började så grymt tidigt i år att jag hunnit tröttna. Hur länge är det egentligen meningen att vi ska ha snö; ett halvår?? Fy. Fast slaskväder är verkligen det värsta jag vet...

Jag vill ha senvår/försommar, och inte behöva frysa rumpan av mig var eviga gång jag måste gå ut. Behöva dra på sig världens byllsigaste jacka och halsduk och vantar och långkallingar och dubbla strumpor.. Nä, tacka vet jag shorts och linne haha!

Just nu har jag dock världens roligaste syn framför mig: Midas sitter i fönstret och "jagar" snöflingor! Han blir helt fascinerad av de som fastnar på fönstret, och försöker fånga dem. Det är ganska stora flingor just nu, lätta att se, så de (Luna har anslutit sig) släpper dem inte med blicken. Haha, ja det är roligt med djur!

Nu blir det först frukost, sedan pluggpluggplugg.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0