On fire

Oj då, nu var det visst ett par dagar sedan det var någon aktivitet här!

Helgen har varit fullspäckad och händelserik, och supertrevlig. I fredags var jag med mamma och pappa och hämtade mammas nya bil (supernice!). I  lördags flängde Tob och jag runt och köpte upp diverse presentkort, och vi hade med oss en hel del kassar hem! Så nu börjar det äntligen se lite mer "färdigt" ut här hemma. Jag har saknat lite inredningsdetaljer, och sovrummet är långt ifrån färdigt. Nu har jag äntligen köpt en massa ramar som ska upp, och en jättesnygg lampa till fönstret.

Jag tycker ju att inredningsdeleb är det allra roligaste, så jag njuter!

Veckan som kommer verkar i alla fall bli relativt lugn, för en gångs skull. Tre föreläsningar och ett arbete som ska påbörjas, men som jag nämnt tidigare så är det en väldigt rolig kurs så det gör inget.

Jag måste bara berätta om en efterätt mamma gjorde idag; sinnesjukt god! Semifreddo med citron och turkisk peppar. En blandning av vaniljglass, citronglass, lemoncurd och en sås gjord på grädde och smält turkisk peppar. Nom nom.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0