Me and the moon

Idag är jag hemma hos päronen. Jag har ju en tenta i morgon bitti, och det går inga bra bussar då. Det är alltid lika trevligt att vara här, för jag brukar alltid ha med mig en massa saker tillbaka sen. Idag blev det tre nagellack och en tröja ;)

Jag har precis ätit en Subway-macka, vilket är lika gott som alltid! Är så glad över att de hittat till Kalmar. Ben&Jerry's också. Faktiskt lite häftigt att de valt att öppna just här!

Jag sitter och försöker ladda över en bild på mina fina torgvantar (eller iphonevantar är kanske det moderna ordet för dem?) som jag köpte på stan idag, men det verkar inte fungera just nu... Får försöka testa lite senare.

Nu ska jag i alla fall återgå till kalkyleringen (och vår/sommarkatalogen från La Redoute...)

xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är inget päron. Jag är ett äpple (i kroppsformen i alla fall)!

2011-01-14 @ 16:33:20
URL: http://nisseochlaban.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0