Just the way you are

Solen skiner och jag ska strax bege mig till bussen som tar mig till Kalmar. Först hem en sväng till mamma&pappa, och i kväll sedan ska jag hem till Agnes. Kommer bli myys.

Jag ser dock att det nästan är lika kallt ute idag som det var igår. Bleeeh. Tur att solen skiner och att det inte blåser i alla fall, då går det nog att överleva kylan i alla fall.

T och jag har planer på två veckor vid medelhavet i sommar, och jag gav som förslag att vi kan åka nu i stället, och komma hem i sommar. Han trodde att det skulle bli svårt, partypooper... Jsg längtar sååå till sommarn nu. Jag vill ha shorts och sandaler på mig. Inte dubbla stumpor och halsduk.

Nä, jag ville bara ge en kort update för nu måste jag packa ihop mina saker. Toodeloooo.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0