Invincible

Sitter just nu på bibblan tillsammans med Sofi och Gabbi. Vi har suttit här sedan klockan tio och jobbat med första uppgiften i kursen. Det kommer vara en till uppgift, och sedan ska allt "sammanfattas" i en ganska rejäl rapport på 20-30 sidor. Lite segt måste jag erkänna. Fast den uppgiften vi håller på med nu är helt teoretisk och handlar egentligen mest om att leta fram svar från boken och föreläsningarna.

Fick en lite obehaglig överraskning när jag vaknade i morse f.ö; det var helt vitt ute. Det lilla gräs och asfalten som skymtat de senaste dagarna var nu än en gång gömda. Suck. Lite ledsen i ögat blir jag allt. Det är lite intressant egentligen, för jag älskar ju verkligen vintern annars, och det har alltid varit en av mina favoritårstider. Nu är jag dock så trött på snö och kyla att jag kan spy. Jag vill ha sol och grönt gräs, tack.

Igår var jag och hämtade ut ett paket från La Redoute som jag beställde i förra veckan (allting på rejäl rea!). Däri låg bl.a en grymt snygg kofta som jag tror kommer att bli något av en favorit. Tob kommenterade att jag har köpt ganska mycket kläder på sista tiden. Visst, det har jag kanske, men till mitt försvar har alltig varit på rea och det dyraste kostade kanske 150kr. Då tycker jag att det är okej ;) Nä men ibland så behöver garderoben uppdateras, och då är det ju skitbra med mellandagsreor etc!

En annan intressant sak är att jag köpte en inpackning hos frisören i fredags, som hon rekommenderade när jag var där. När jag sedan kom hem och läste på burken står det att man måste använda skyddshandskar. Eh? Vad är det för extrema kemikalier i den, och hur ska detta hjälpa mitt hår? Det återstår alltså att se om håret kommer att trilla av eller inte…

xo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0