Honey, honey

Nu sitter jag här på skolan igen... Nä, det gör fakiskt ingenting. Det är en grymt rolig kurs som vi läser och tempot kommer vara såå mycket bättre än det har varit under hösten. Jag känner mig rätt nöjd. Har precis glufsat i mig en veggo-lasagne från Brofästet, mycket god!

Okej, så lite om "nya" håret; igår gick jag från att vara nöjd till sjukt missnöjd, och idag ligger jag lite mittemellan tror jag. (Jag försökte f.ö att ta en bild men det blir inget bra). Mycket handlr nog om att jag helt enkelt inte är van vid att se mig själv så här pass ljus. Jag har inte varit blond sedan jag var liten! Kvaliteten på håret känns lite sisådär just nu också, och jag tror nog att det mest är det som irriterar mig. Jag hatar slitet hår. Jag ska tillbaka till frisören på fredag och köpa en inpackning som tydligen var helt underbar (den var slut när jag var där) och som hon trodde skulle göra underverk. Det blir nog bra det här :)

Btw, jag vet att det är lite kallare idag (och att det ska bli svinkallt i helgen!?), men igår när jag åkte in till Kalmar så såg jag... grönt gräs! True story. Så det är inte dags att ge upp hoppet om vår än!

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0