(*fin)

Update är är att jag har mer eller mindre hostat sönder bröstet. Feels nice. Jag låter som en gammal alkis som rökt i 50 år.

En lite mer positiv notering är att det smälter ute! Snorigt halt, men det går kanske åt rätt håll i alla fall? Jag hoppas inte att det kommer mer snö i alla fall. Det är lite tidigt för riktig vår, men så länge det går att se lite barmark är jag rätt nöjd. Jag är så fruktansvärt trött på min stora jacka nu.

Jag har egentligen inget annat att säga idag. Ville bara ge en liten uppdatering på att jag lever.

xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och det är jag så himla glad för. Att du lever alltså. Om du behöver ta ngn paus i kalkylerandet i dag kan du kolla in hundarnas nya sida www.nisseochlaban.n.nu och nya blogg.

2011-01-11 @ 09:16:58
URL: http://nisseochlaban.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0