Boom Boom boom, even brighter than the moon moon moon

Jag vill shoppa! Det kliar i fingrarna efter att köpa saker. Vet inte riktigt vad det är jag vill ha, men vårkläder står högt upp på listan just nu. Har hittat ett par så fina vårskor, men det känns lite konstigt att köpa dem nu med tanke på att jag inte kommer kunna använda dem på ett par månader... Hittade även en vårjacka, men jag vet inte.

T och jag ska snart börja plocka ihop julen här hemma. Det känns som att det är dags nu. Vår gran är inte speciellt vacker, det sitter bara juulkulor högst upp, och ljusen har trillat av pinn (höhö). Det är nämligen så att våra små kissar tycker att det är en jätterolig leksak som vi plockade fram! Jag har gått och plockat julkulor överallt i hela lägenheten sen den åkte upp, och plockat bort eller helt enkelt flyttat upp alla kulor. Därav det lite speciella utseendet.

Jag tror dock att ljusslingan som vi har på balkongen får vara kvar ett tag till, det är ju faktiskt fortfarande rätt mörkt ute så jag säger att det är okej.



Midas säger hej!

xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jodå - det är jättekul att shoppa ... Det börjar bli dags att sälja en del på Tradera igen, det är trångt i garderoben nu.

2011-01-12 @ 18:36:44
URL: http://nisseochlaban.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0