Annie use your telescope

Idag hade jag alltså tid hos frisören på morgonen. Håret blev betydligt ljusare, och det kommer ta ett tag att vänja sig, men det är ändå fint. Jag kan tycka att det ser ut att skifta lite i grått på vissa ställen, men hon sa att det kommer att jämna ut sig. Hoppas verkligen det haha.

Det känns lite konstigt, för jag är verkligen inte van vid att vara ljus! Jag känner mig nöjd i alla fall, så det är väl det som är huvudsaken ;)

Jag ska försöka se om jag kan få till en bild sen, så får ni avgöra om det är grått eller inte haha.

Sitter i alla fall i skolan nu och börjar nya kursen om tjugo minuter. Det ska bli rätt spännande för jag har verkligen ingen aning om vad den här kursen egentligen innebär/innehåller/går ut på!

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0