Weightless

Spenderade idag en väldigt produktiv förmiddag på bibblan tillsammans med Sofi, så nu är jag nääästan färdig med min uppgift. Ska finlira lite i morgon bara, så det känns mycket bra!

I kväll blir det än en gång utgång för min del. Vad har hänt egentligen, två utgångar på två veckor!? Det låter inte likt mig alls, nevertheless så ska det bli mycket trevligt. Det vankas först lite förfest hos Maja tillsammans med klasskompisar, och sedan blir det till att vifta sina lurviga på Harrys! De har Sex and the City tema där i kväll. Vet inte riktigt vad jag tycker om det dock...

Ett litet sidetrack; det tog mig två timmar att sminka mig idag. Whaaat? Först blev det riktigt fult och jag kände inte igen mig själv (utbildad? jag?), så då var det bara till att dra av allt och börja om från början. Andas in, andas ut. Jag blev i alla fall ganska nöjd till slut.

Nu blir det strax mammas mat (lax! nomnom)

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0