Patience

Har suttit på bibblan tillsammans med Gabbi och Sofi sedan klockan nio. Det är lite finslip på rapporten och en powerpoint som ska färdigställas, men utöver det är vi i princip klara. Jag tror faktiskt att vi har fått ihop det väldigt bra, så det är skönt.

Tanken är att jag ska åka och träna senare i eftermiddag, men med tanke på väder och vind så är jag inte speciellt sugen. Jag måste hur som helst åka hem emellan så jag hoppas att vädret blir lite bättre.

T och jag "firade" som sagt alla hjärtans dag i lördags med middag&bio, men jag fick en jättebukett igår med både rosor och nejlikor och annat! Hur vacker som helst.

(ganska kass mobilbild dock...)

Efter idag så är jag ledig fram till på måndag då nästa kurs drar igång! Hur skönt som helst. Ska verkligen försöka ta vara på det och försöka få saker gjorda som jag annars inte hinner med. Det ska även bli grymt skönt att ha tid att träna när jag vill.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0