The one that got away

Den här helgen har varit relativt lugn och avslappnad. Var som sagt i Kalmar hela helgen, vilket alltid är trevligt.

Idag var egentligen tanken att jag skulle till skolan för att tillsammans med min grupp färdigställa vår rapport. Efter en sömnlös natt och en huvudvärk utan dess like när det var dags att ge sig iväg fick jag dock se mig besegrad. Det var bara att ta sig tillbaka till sängen och försöka få några timmars sömn. Klev upp igen vid halv elva snåret och mår aningen bättre. Känner fortfarande att jag saknar ganska många sömntimmar dock, men det är bara att bita ihop och försöka få ihop den här rapporten.

Därför sitter jag nu hemma vid köksbordet och har lite sms-/mailkonferens med min grupp i stället. Det är ju inte dirket så att jag har någon jättelust att gå ut ändå... Tänker inte göra mer än absolut nödvändigt idag.

Nu måste jag försöka få i mig lite kaffe så att jag inte somnar sittandes vid bordet!

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0