The mixed tape

Hellå!

T har fått dille på cappuccino så det sitter jag och dricker just nu, supergott.

Idag har jag inte jättemycket planerat. Har lite funderingar på att gå på aerobics+step ikväll, men jag verkar få ondare och ondare i baksidan på låren ju mer dagen fortskrider (träningsvärk!) så jag vet inte haha. Det sägs ju dock att det bästa sättet att bli av med träningsvärk är att träna så det vore kanske en bra idé. Det vore väldigt roligt faktiskt...

I går blev jag grymt sugen på citronmuffins så det var bara att knalla ner till ICA och köpa citroner! Hur gott som helst. Saftiga blev dem också, men i receptet skulle man knappt ha i någon citron alls (enligt min mening) så jag tror jag hade i tre gånger så mycket citronsaft haha. Jag älskar surt, och inte för att muffins ska vara sura och det blev dem inte heller, men det ska smaka citron. Sådetså.

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0