Sidewalks

Snöblandat regn. Visst blir man helt mysig inombords? NOT! En liten silver lining är väl att det betyder att snön inte lägger sig, och att det som kom igår kanske försvinner.

Idag åker vi söderut till Kalmar. Ikväll blir det namnsdagsmiddag och i morgon ska T och jag ut och käka alla hjärtansdagsmiddag och lite bio på det förmodligen. Han jobbar kväll på måndag så därför tar vi det i morgon i stället. Funderade på grekiskt, ladda upp lite haha. Mums.

Jag kan verkligen inte fatta att vi faktiskt ska iväg två veckor i sommar. Helt sjukt. Hotellet vi ska bo på är helt fantastiskt, så jag är helt överlycklig över att vi faktiskt fick tag på det! Det har ju stått i tidningarna att i princip alla resebolagen sätter försäljningsrekord just nu, så jag trodde att vi bara skulle kunna få tag på skithotell. Men icke! Det kommer bli helt underbart. <3

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0