Globes and maps

Vaknade upp till sol som ganska snabbt övergick till snöfall. Nu verkar dock solen smyga sig fram igen! Skönt.

Så snart T har duschat klart och fixat klart sig ska vi förbi stan en stund. Vi ska köpa en present till T:s syster som fyller år, och sedan ska vi åka och äta gott och uppvakta. Senare ikväll blir det eventuellt utgång!

Måste bara dela med mig av min grymt produktiva gårdag. Jag hann med ett hårt pass på gymmet, hem och städa hela lägenheten grundligt och sedan laga mat. Allt innan T kom hem från jobbet. Jag kanske skulle satsa på en karriär som hemmafru? ;)

xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktigt jobbat! Du blir i alla fall en välutbildad hemmafru ;-)

2011-02-19 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0