Fields of gold

Jag har kommit på en sak. Jag klarar inte av att dricka upp en kopp kaffe utan att det hinner bli kallt. Jag vet inte om jag dricker fruktansvärt långsamt eller något, men den sista fjärdedelen kvar i koppen brukar alltid vara kall när jag kommer dit. Kallt kaffe som verkligen är bläk också (dock tycker jag iskaffe är jättegott! Hur det kan komma sig är dock beyond me).

För övrigt så är det helt fantastiskt väder ute, om än åt det lite kyligare hållet. Jag sitter dock inne med skolarbete, men så länge solen strålar in genom fönstret så är det okej. Midas ligger i mitt knä (!!) och håller mig sällskap, vilket är mycket trevligt. De som är insatta vet ju att han inte tycker om mig lika mycket som han älskar T (överhuvudtaget så brukar han tycka bättre om männen...), så detta är exciting! Jag vågar inte röra mig, haha.

Var ju som sagt och tränade igår för första gången på två (!) år. Det var en gyminstruktion, så det var ju egentligen inte ett helt "pass", vilket gör faktumet att jag inte klarar av att lyfta armarna idag än mer pinsamt. Jag skämdes verkligen när det visade sig hur fasansfullt svag jag är i armar och axlar, haha. Där är något som jag definitivt kommer behöva lägga fokus på! Känslan att jag äntligen är igång är dock grymt skönt! Tror dock att jag hoppar över att åka dit idag, men förhoppningsvis kommer jag iväg en stund i morgon.

xo

(Psst, det är ju faktiskt min namnsdag idag så T; semlor på det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0