Everything

Idag har jag varit på skolan och bland annat haft seminarium. En liten presentation av det vi har skrivit så här långt samt lite diskussion. Inget speciellt egentligen. Det känns skönt att den här kursen är så pass "slapp", då det är en skön och mycket välkommen omväxling!

När jag kom hem sedan var jag förbi gymmet för att kolla upp priset för ett träningskort bland annat, och vips så hade jag en gyminstruktion inbokad i morgon klockan tolv! Det ska bli grymt skönt att komma igång, men jag är så fruktansvärt otränad att det kanske blir lite pinsamt i morgon. Jag pratade i alla fall med en kille superrevlig kille som stod i receptionen. Han var jättehjälpsam och visade mig till och med runt! Det är ganska litet där borta, men jag tror att det kommer bli superbra. De har både gym, spinning och gruppträning så jag kommer att försöka kombinera lite av allt. De har några pass som låter jättespännande, så jag hoppas att jag ska kunna lägga in några sådana också!

Nä, nu måste jag se till att det blir någon mat i det här hushållet!

xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har de ingen zumba? För i så fall vill jag komma och titta på när du dansar ;-)

Bra att du kommer igång i alla fall, det behöver du. Om de har någon yoga el. likn. skulle det nog också vara bra.

2011-02-07 @ 20:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0