A boy without a crown

Idag hade jag kunnat sova tills det blev mörkt ute igen, men icke. Blev väckt av sambon vid halv nio som tyckte att nu var det dags att gå upp. Efter mycket om och men blev det till att gå upp ändå, för jag kom på att jag skulle träna idag. Det är alltid skönare att vara där på förmiddagen för då är det inte lika mycket folk.

Därför sitter jag just nu och äter havregrynsgröt (vilket var det enda som fanns hemma, men nu är även det slut!). T ska åka och handla medan jag tränar och det behövs kan jag säga! Det är pinsamt tomt i kylskåpet och skåpen...

Termometern (på datorn hehe) hävdar att det är minus tre ute, men det blåser inte så det är ju skönt. Jag vill ha sol och grönt gräs och löv på träden och tunna fina vårkläder nuuu!

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0