Thursday

Har inte sovit speciellt bra i natt. Drömde världens mardröm som resulterade i att jag inte vågade somna om. Usch och fy. Jag har drömt mycket (både "vanliga" drömmar och mardrömmar) på sistone, men detta var verkligen det värsta på väldigt länge! Blä.

Idag blåser det halv storm ute. Helt sjukt vad det blåser! Jag tror det blir till att stanna inne av rädsla att blåsa bort. Vi måste till Maxi senare i eftermiddag, men utöver det stannar jag här. Det är synd för utöver blåsten så ser det väldigt fint ut ute. Igår var det så skönt! Jag var inte ute jättemycket, men gud vad härligt det var!

Jag har inga föreläsningar idag, så det blir till att utnyttja den tiden till att plugga på annat. Jag måste läsa lite kalkylering varje dag nu, annars kommer det bli väldigt svårt och stressigt. Den tentan ligger bara tre dagar efter Marknadsrätten så det gäller att börja nu. Det är ju inte det enklaste ämnet precis heller...

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0