The keeper of the keys

Påskhelgen har som sagt spenderats på Dunö {}. Mamma och Pappa rensade bland en massa bråte och hittade den här, som jag har velat ha i flera år men som varit försvunnen;


Fiiint!

T och jag passade även på att åka till IKEA idag och kom hem med en spegel vi tittat på i månader plus lite annat småplock som man alltid verkar få med sig.

Jag ska tillbaka i morgon för lite studysessions med morfar. Måste verkligen ta tag i kalkyleringen, blech. Jag hoppas att vädret håller i sig så kanske vi kan sitta ute i solen!

F.ö så fick vi spendera första halvtimmen hemma i lägenheten med att torka upp kattkräk. Mysigt värre. Luna verkar ha en hårboll fast i halsen så hon har kräkts fyra-fem gånger, men bara vätska :/

Nu ska jag göra mig en smoothie och slappa i soffan!

xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vadå bråte? Det var ju fiiina saker! ;-)

2011-04-24 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0