Rolling in the deep

Vilket underbart väder! Solsolsol och knappt någon vind alls, myys. När det är så här fint vill jag bara sätta mig i en bil och köra runt. Dessvärre måste man ju ha en bil för att det ska fungera...

Idag bäljar jag i mig kaffe. Har ingen energi alls. Jag har också börjat tappa extrema mängder hår igen så det är hög tid att börja knapra vitaminer tror jag. Jag har för övrigt gjort en observation; i ungefär samma veva som jag märkte att jag tappar mer hår än vanligt så har jag också börjat drömma jättemycket och ofta mardrömmar. Kan det vara ett samband? Alltså att det hänger ihop med en eventuell vitaminbrist. Konstigt är det i alla fall.

I fredags när vi var på stan så passade jag på att gå förbi Frank. för att boka om en tid. Nu ska jag dit om två veckor istället för efter påsk, så det ska bli skönt. Det blir klippning (fast jag toppar ju bara pyttelite) och färg. Främst är det för att fixa utväxten, men jag vill även jämna till färgen i längderna. Vet inte riktigt vad för sorts nyans jag är ute efter dock. Någon som har ett förslag på en passande (blond) nyans?

Nu sitter Midas och ropar på mig, så får väl gå och se vad han egentligen vill..

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0