Life of leaving home

Jag var ju på Zumba i tisdags och det var grymt roligt! Svettades som en gris, så som kompletterande konditionsträning tror jag verkligen på det. Jag ska på ett pass i kväll också. Ska försöka gå på de två pass de erbjuder varje vecka, och sedan komplettera med styrka på gymmet. :)

Igårkväll var vi bjudna på mat hos svärföräldrarna. Trerätters! På en vanlig onsdag, jag säger då det. Fick faktiskt ett påskägg också... ;) Det blev lax och en jättegod och fräsch efterrätt i alla fall, jättegott.

Egentligen så skulle jag ju ha sista föreläsningen innan påsk igår men den visade sig vara inställd! Det gör mig inte speciellt mycket, det var ändå ingen viktig föreläsning.

I morgon åker vi till Dunö för att spendera påsken där. Jag har laddat upp och har nu påskgula naglar! Jag som egentligen inte ens tycker speciellt mycket om påsk...

(Depend nr 210. Grymt svårmålat dock!)

Nu ska jag snöra på mig gympadojjorna och vandra in till "stan".

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0