Dreamers

Igår var det ledigt i schemat för min del. Eller ja, egentligen var dagen avsatt för plugg till duggan på tisdag, men jag fick inte mina böcker förens på eftermiddagen och det är lite svårt att plugga utan böcker. I alla fall så var även min sambo ledig igår så vi bestämde oss för att åka till Kalmar.

Det blev lite lunch och lite shopping. Jag köpte äntligen en ny svart kofta samt ett svart baslinne. För ett tag sedan så fick jag ett gåvobevis hos en guldsmed av mormor&morfar, så igår hade jag äntligen tid att gå och välja ut något! Det blev ett jättefint halsband med matchande örhängen. Lite svårt att fota men;


Helgen kommer spenderas tillsammans med Praktisk juridisk metod och Introduktion till EU. Vi får väl se hur det går...

xo

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, vad fint. Det passar dig!

2011-04-02 @ 21:32:44
Postat av: Morfar

Den var trevlig att betrakta Jag hoppas att Du får lycka och framgång med denna lyckoamulett.

Pok

2011-04-03 @ 09:54:31
Postat av: mormor

Vi hoppas att vi även får se dina örhängen. Halsbandet ser jättefint ut på bilden.



Lycka till med juridikpluggandet!

2011-04-03 @ 09:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0